• Snel scannen met algoritmeMeer dan 3500 sprekers
  • Bel direct 033-4566018
  • Email info@topspeakers.nl

Hans Zomer

Boeking is inclusief

  • Begeleiden van de spreker
  • Gratis ondersteuning evenement
  • Snelle terugkoppeling
  • Extra service

Onderwerpen Hans Zomer

  • Klantgerichtheid
  • Positieve beïnvloeding door effectieve communicatie
  • Het krijgen van blije klanten
  • Hoe werkt ons brein
  • Creeren van winnende teams

Achtergrond

Hans Zomer geeft lezingen en workshops over Klantgerichte teams. Als manager of ondernemer (met personeel) heb je een doel: ervoor zorgen dat jouw team, bedrijf of organisatie succesvol is en blijft! Je realiseert dit het makkelijkst als je je richt op het krijgen van MEER BLIJE KLANTEN. De vraag is dan ook: Hoe gaan jullie van (on)tevreden, naar meer blije klanten? En hoe krijg je je medewerkers ‘zover’ dat ze hier hun uiterste best voor doen?
Hans Zomer is mensgericht en tegelijkertijd wil hij resultaten boeken. Dit resulteert in energieke lezingen en workshops. De trainingen, inspiratiesessies en lezingen van Hans Zomer zitten boordevol leuke oefeningen, praktijkvoorbeelden en onderbouwde theorieën. Daarnaast werkt hij graag op basis van maatwerk. Hans zorgt er voor dat zijn lezing altijd is toegespitst op jouw bedrijf of organisatie.

In de workshops en inspiratiesessies gaat spreker Hans Zomer in op vragen als:

– Waarom moet je je als bedrijf of organisatie richten op het krijgen van Meer Blije klanten?
– Hoe realiseer je in plaats van (on)tevreden klanten, Meer Blije Klanten?
– Hoe krijg je als manager je medewerkers mee in een klantgerichtheidsprogramma?
– Hoe werkt ons brein en hoe kun je hier gebruik van maken bij het krijgen van Meer Blije Klanten?
– Waarom is het belangrijk dat je als team, het winnende team moet zijn en hoe krijg je dit voor elkaar als manager?
– Hoe willen klanten het liefst behandeld worden en hoe kun je hier in je communicatie rekening mee houden?
– Hoe creëren wij als organisatie een klantgerichte mindset en welk gedrag willen we hierbij laten zien?
– Waarom hoef je klanten echt niet de hele tijd tevreden te stellen?
Tevens is Hans oprichter van MeerBlijeKlanten.nl en biedt complete programma’s op het gebied van klantgerichtheid.

Bekijk video

Extra service

Hans Zomer is een autoriteit op zijn gebied en is een veel gevraagd spreker met uitstekende reviews. Bij ziekte of verhindering zoekt Topspeakers, in overleg met de organisatie, naar een gelijkwaardige spreker. Voor deze speciale service worden geen kosten in rekening gebracht.

Evenement ondersteuning

Topspeakers heeft veel ervaring op het gebied van het organiseren van grote en kleine evenementen. Als het evenement – in de voorfase- even niet lekker loopt of als er meer input nodig is, is de ondersteuning gratis.

Op maat

Het kan zijn dat de spreker zijn lezing moet aanpassen aan het dag-thema. Of dat de spreker aanschuift tijdens de lunch met het management team. Alle vormen zijn bespreekbaar en Topspeakers draagt daar graag een steentje aan bij.

Hans Zomer heeft een inspirerende bijdrage geleverd aan de bijeenkomst van MKB Valleiregio. Hans heeft onze leden laten ervaren hoe beïnvloeding op een positieve wijze werkt en hoe je dit kan gebruiken om jouw (bedrijfs)doelstellingen te realiseren.

Huib van Loon

Vraag nu een offerte aan voor Hans Zomer

Boeking is inclusief

  • Begeleiden van de spreker
  • Gratis ondersteuning evenement
  • Snelle terugkoppeling
  • Extra service
WhatsApp App ons