• Snel scannen met algoritmeMeer dan 3500 sprekers
  • Bel direct 033-4566018
  • Email info@topspeakers.nl

Voor sprekers

Meer lezingen

Tsja, dat is voor iedere spreker eigenlijk waar het om draait: uitdragen en gehoord worden. Dus hoe meer lezingen een spreker kan geven, hoe groter het bereik wordt voor de te ontvangen boodschap. En dat kan heel erg hard gaan. Zeker als de lezingen extra worden geactiveerd en gericht onder de aandacht worden gebracht..

 

 

 

Actief benaderen

Aan de hand van de verzamelde data gaan we kijken waar de meeste kansen liggen voor de spreker. Wie hebben er geboekt, wie komen er op de site, wat is het zoekgedrag van boekers, welke doelgroepen gaan we actief benaderen? Meten is continue weten. Dat doen we iedere dag weer met onze online en offline data-analist.

Persoonlijke PR

Met een duur woord noemen we het ook Personal Branding. Wij gaan de spreker helpen om van hem een echt ‘merk’ te maken. Boekpromotie in winkels, interviews in vakbladen, radio en tv optredens, social media bijhouden en opvolgen. Het helpt allemaal. Voor iedere spreker een eigen PR plan op maat.

 

 

 

 

 

 

Alle puntjes op de i

Spreken is een eenzaam vak. Een beetje backup kan daarom geen kwaad. Even doornemen of de teksten goed op elkaar zijn afgestemd, is het tourschema niet te druk, kan de visuele ondersteuning wat beter worden neergezet, is de prijs die het bedrijf wil betalen niet aan de lage kant? Allemaal vragen waar passende antwoorden voor moeten komen. De focus van een spreker is maar op 1 onderwerp gericht: een goede lezing neerzetten.

Management en boekingen

De beste resultaten worden behaald als ALLE informatie met elkaar wordt gedeeld. Hoe meer data er wordt verzameld en geanalyseerd, hoe gerichter de campagne kan worden ingevuld…..en hoe beter de uiteindelijke resultaten zullen zijn. Door het management en de boekingen uit te besteden aan Topspeakers, wordt iedere dag de vinger aan de pols gehouden. Voor alle diensten hoeft een spreker niet extra te betalen. Deze zijn verdisconteerd in de afdracht per boeking. Zo snijdt een spreker zich nooit in de vingers.

WhatsApp App ons